My Passions My Life

My Passions My Life

wtorek, 11 czerwca 2013

Candy, cukiereczki, zabawa

Jak w tytule zapraszam do zabawy z okazji zmiany bloga,
 Dlugo zastanawialam sie co  zrobic dla was za niespodzianke, ale przypomnialo mi sie jak zalozylam 2 lata temu bloga i ogladalam te cudne kroliczki, ktorych wtedy nie umialam szyc, i jak marzylo mi sie wygrac takiego. Moze ktos tez tak mysli i marzy o takim, wiec postanowilam ze nagroda glowna bedzie slodziutki kroliczek w stylu marine,( moze troszke roznic sie od tego na zdjeciu, ale tonacja kolorkow bedzie zachowana), (no chyba ze ktos preferuje inne, to moge cos pokombinowac) :)
Oczywiscie zasady sa takie jak u wiekszosci

1. Komantarz pod zdjeciem
2. Podlinkowanie zdjecia na psaku bocznym lub w poscie.
3. Dodanie mnie do obserwowanych poniewaz przez zmiane nazwy bloga stracilam obserawtorow, (mimo ze jest ich sporo nie wyswietla sie im moja stronka)
4. Osoby nie posiadajace bloga niech zostawia namiary na siebie.

No to powodzenia





Zabawa niech trwa do 23 lipca, ogloszenie wynikow dnia nastepnego, jesli liczba chetnych przkeroczy 50 osob bede losowac 2 miejsce a nagroda bedzie  niespodzianka.




Zapraszam do zabawy!!!!


61 komentarzy:

  1. Wchodzę!!! Pani króliczkowa u mnie zawsze mile widziana:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego:)Stoję w kolejce po króliczka:)Obserwuję przez BlogLovin anie przez Google reader(ktory nota bene wkrotnie przestanie dizałać) dlatego nie zobaczysz mnie w obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna kłapoucha. Ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, dzięki za zaproszenie do zabawy, ale zostawię tego cudnego króliczka dziewczynom, które mają małe pociechy, Ja również organizuję candy więc zapraszam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny u nas miałby dobrze :))) wpisuję się licząc na odrobinkę szczęścia :)))
    jestem na liście obserwatorów od dawna :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. powalczę o króliczka dla córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przemila checia ustawiam sie w kolejce :) Kroliczek jest cuudny i bedzie mu na pewno u nas dobrze :) Dostanie jesc :) Nowe ubranka i miejsce w lozeczku kolo Emilie :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza króliczka, chętnie staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chcę królisię, więc zajmuję miejsce w kolejce;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest, obserwuję już od jakiegoś czasu i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudowny króliś!
    Staję w kolejce ;-)
    Pozdrawiam
    Ola -Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dołańczam się do zabawy.Mam już Panią Królikową i przydałaby się jej towarzyszka bo samemu tak jakoś smutno :) ,(zieloni.dybow@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kroliczka jest Cudna, idealnie wpasowalaby sie do kolekcji misiulkow mojej corki.
    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się zapisuję w kolejce po tą śliczną królisię :).
    Bloga jeszcze niestety nie mam ale mam zamiar z nim ruszyć w wakacje. ale do grona obserwujących oczywiście dołączam :).

    Pozdrawiam
    Ewelica
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna :) podlinkowałam zdjęcia, dodałam bloga do ulubionych i co najważniejsze znam pewną młoda damę, która zakochałaby ię w tej króliczce :)
    Pzdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się i ja. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewelinko
    to już się zapisuję, zdążyłam jeszcze ... uff

    pozdrawiam ciepło
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny! I ja się zgłaszam :) banerek na gatki-szmatki.blogspot.com, obserwuje Łucka, mój mail: t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. very sweet ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna Pani Króliczka:-) W sam raz dla mojej Karolci!! staję w kolejce i zapraszam również na moje pierwsze candy :-) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodka! Spróbuję szczęścia i ja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak opisalas w poscie ja tez takiego kroliczka zrobic nie potrafie, wiec marzy mi sie wygrana. Jak narazie nie wygralam jeszcze nic, wiec trzymam kciuki jeszcze mocniej i przylaczam sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wchodzę w to! Nawet z butami ;)
    obserwuję jako senninha
    i zostawiam mejla: m.czapiewska@onet.pl

    Urocza ta owieczka! Mnie zaraz się kojarzy z "Małym Księciem" i skrzynką na baranka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ło jej cudnyy *_* mój braciszek by się u cieszył a ja tak wgl mam też króliczka żywego :D przypadli by sobie do gustu :D
    Obserwuję jako Govinda Wilczyńska
    Banerek na tych blogach:
    superphot.blogspot.com
    goviiradi.blogspot.com
    meandmynailss.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Govinda <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna jest ta kroliczka ustawiam sie w kolejce wiec. pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna modnisia z kokardkami. Z miłą checią zgłaszam się do zabawy. :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam! Śliczna zabawka, chętnie się nią zaopiekuję. Banerek właśnie dodaję i obserwuję Twojego bloga. Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna królisia, muszę ją zdobyć dla moich pociech:) Z niecierpliwością czekam do 23.07:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Króliczka jest rewelacyjna :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudeńko :) Z przyjemnością przygarnę :)
    Pozdrawiam ☼
    http://posolonepomysly.blogspot.com
    śledzę przez Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lepię z masy, ale może poszczęści mi się w losowaniu ;)Słodzitki króliczek, szkoda że nie umiem tak szyć ;(. Moja strona: http://solnyswiat.pl/ Pozdrawiam Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja lepię z masy, ale może poszczęści mi się w losowaniu ;)Słodziutki króliczek, szkoda że nie umiem tak szyć ;( Moja strona: http://solnyswiat.pl/ Pozdrawiam Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Z pzyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy :) i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również bardzo chętnie wezmę udział :) zapraszam też do zabawy na mojego bloga www.bellahelfire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Również z chęcią się przyłączę;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/sowio-mi-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam, z przyjemnością zapisuję się na listę oczekujących... króliczek jest wart tego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam, z przyjemnością zapisuję się na listę oczekujących... króliczek jest wart tego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również się przyłączam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj, no i też staję w kolejce po ślicznego słodkiego Króliczka- Misio dla mojego Synusia:)
    Zapraszam do siebie;)

    Króliczek-Trusia

    Króliczku w futerku czerwonym,
    Z puszystym ogonkiem zielonym.
    Powiedz mi, skąd do mnie przybywasz?
    I jak się właściwie nazywasz?

    Może jesteś z gorącej Afryki?
    Lub przyjechałeś z mroźnej Arktyki?
    No powiedz, powiedz skąd wziąłeś się tu,
    A może uciekłaś z jakiegoś snu?

    Króliczek w futerku czerwonym,
    Z puszystym ogonkiem zielonym.
    Imię ma bardzo ładne – Trusia.
    A zrobiła go dla mnie mamusia.

    Nie jesteś więc, z gorącej Afryki,
    I nie przybyłeś z mroźnej Arktyki.
    Już wiem, już wiem, od kogo Cię mam,
    I za to zaraz buziaka jej dam.

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja staję w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja się ustawię w kolejeczce :) baner u mnie: lawendowy-kacik.blogspot.com
    obserwuję: I am no one
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią wezmę udział w losowaniu :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję jako My preciousssss
    Nawet nie wiesz jak długo mi się już marzy wygrać takiego króliczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. fajowa królica! :)) i ja dołączam do zabawy!
    banerek u mnie: http://arcadiakobiet.blogspot.com/
    i dołączam do obserwatorów.
    pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tez ustawiam się w kolejce po tę uroczą króliczkę, banerek jest na mojej stronie, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna i ja na nią mam chęć ;) nitkapanipee.blogspot.com pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  48. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce. Króliczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  49. to przekraczam magiczną 50 :) z miłą chęcią bym takiego królisia przytuliła ( nie wyrosłam z bycia dziewczynką ) bo sama szyć nie umiem :) zapraszam też za kilka d ni na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka śliczna!!!! Usiadłaby u córki na parapecie, co ja mówię! Byłaby ciągana przez nią wszędzie! :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Króliczek jest przecudny, byłabym szczęśliwa mając go u siebie, zatem spróbuję:)

    Obserwuję jako: Patrycja Pieguska
    Baner na blogu: http://pieguska.blogspot.co.uk/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się więc w koleje i ja ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Króliczek przecudny! Biorę udział:)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się i ja:)
    baner na blogu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj,jak mozna to z radoscia przygarne takie cudo tildowe:)Moze sie uda.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. O jejuśku, jaka śliczna!!
    Zapisuję się z przyjemnością.
    Obserwuję jako madziakudla, a baner wisi na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ach, jaki on cudowny, a właściwie cudowna:)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi się też bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz :)